niedziela, 3 lutego 2013

W szkole- spójrz przez okienko

W szkole - spójrz przez okienko
Wydawnictwo:     OLESIEJUK
Okładka:     twarda
Format:     20,5x20,5 cm
liczna stron: 10



 

Po raz pierwszy książeczkę z okienkami zobaczyłam u znajomych. Bardzo mnie zaciekawiła, bo wcześniej nie miałam do czynienia z takimi.

Z radością patrzyłam jak córka zachwycona otwiera kolejne okienka, ciekawa co pod nimi znajdzie. Sama byłam ciekawa muszę przyznać. Fajna forma, aby zachęcić dziecko do czytania, do obycia z książkami. Mają one być przecież ciekawe, a nie nudne. Ta jest jak najbardziej ciekawa. Mało w niej tekstu, a dużo ilustracji, dużo okienek do otwierania, a pod każdym rysunek, czasem również tekst. Ma grube strony, przez co szybko się nie zniszczy. Okładka jest również twarda i dodatkowo błyszcząca.

Zaczęłam szukać takich książek w Internecie, bo wiedziałam, że w stacjonarnych księgarniach będzie trudno. Muszę przyznać, że sporo się naszukałam, aby je znaleźć. Ale udało się.

Kupiłam dwie różne (o drugiej opowiem innym razem). Córka jak je dostała zdziwiła się i ucieszyła, no i od razu musiałyśmy otwierać wszystkie okienka. Cieszę się, że Oliwce się spodobały.
Polecam



 






Moja ocena: Bardzo Dobra
Cena ok 14 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz