piątek, 1 lutego 2013

Najpiękniejsze wiersze dla dzieci

Najpiękniejsze wiersze dla dzieci
Autor: Jan Brzechwa
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
80 s.
Oprawa:
miękka  

Któregoś popołudnia, już jakiś czas temu wybrałam się na spacer po księgarniach w poszukiwaniu książki "Sto bajek" J. Brzechwy, oglądałam ją wcześniej i spodobała mi się. Nie mogłam jej jednak nigdzie znaleźć.
A że chciałam coś koniecznie Brzechwy, zaczęłam oglądać inne jego tytuły. Ten mi się rzucił w oczy, przez fajną kolorową, czerwoną okładkę i miły dla oka rysunek.

Otworzyłam, zaczełam ogladać i stwierdziłam, że warto kupić. Cena była przystępna, nie pamiętam ile ale chyba coś ok 13 zł.  Ilustracje w środku przepiękne, kolorowe, staranne. No i same wiersze te najciekawsze na których mi zależało, najpopularniejsze wiesze Brzechwy.

Nie przeszkadzała mi nawet miękka okładka ( wolę twarde, bo dziecko tak szybko jej nie zniszczy, ale narazie córka dla tej jest łaskawa, troszkę zaczęły nam się rogi  w okładce zaginać, ale to nieuniknione przy częstym użytkowaniu  :)).
Oliwce książka spodobała się bardzo. Najbardziej lubi te krótkie wierszyki o niedźwiedziu, słoniu i inne.
Ilustracje również jej się podobają.
Polecam



2 komentarze:

  1. O jakie fajne obrazki. Ładnie wydana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa, ja mam inną Brzechwy, ale w tej rysunki mi się podobają

    OdpowiedzUsuń