poniedziałek, 4 lutego 2013

Moje pierwsze rymowanki

Moje pierwsze rymowanki
Iwona Tryfon
Michelle White
Wydawnicwo: Olesiejuk
okładka: twarda
Ilość stron:     48   
Format: 16x20 cm

"Moje pierwsze rymowanki" to bogato ilustrowany zbiór wierszyków dla małych dzieci.  Muszę przyznać, że to jednak z ulubionych naszych książeczek. Zarówno moja jak i córki. A dlaczego?

Już sama okładka podoba się mojej córce, bo ma wycięte okienko :) Niby nic a cieszy :D
Strony są sztywne, sama książka jest gruba i wydawałoby się niezniszczalna. My mamy ją już ze 2 lata, no i przez bardzo częste czytanie (naprawdę częste)  już sie zniszczyła. Zresztą widać to na załączonych zdjęciach. To pewnie dlatego też, że moja córka jak ją dostała to miała może rok? Jeszcze nie bardzo umiała się obchodzić z takimi książkami.  Trochę ją sklejałam, bo szkoda mi, żeby się rozpadła, bo wciąż ją czytamy! Jeszcze nam się nie znudziła. Nieprawdopodobne wydawać by się mogło a jednak.

Jest jakaś taka przyciągająca, te kolorowe ilustracje, fajne rymowane wierszyki na różne tematy.  Bardzo chętnie ją czytamy. Wierszyków jest dużo, krótkie, nie nudzą się. Nie ma co tu się dużo rozpisywać, zerknijcie na zdjęcia. Z przyjemnością wpisuję ją na listę ulubionych książek!

Moja ocena: Rewelacja!
Cena 15-20 zł. 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz