piątek, 1 lutego 2013

Gdy dziecko się nudzi


Gdy dziecko się nudzi
Autor: Aniela Cholewińska – Szkolik
wydawnictwo: Zielona Sowa
liczba stron: 104


Ostatnio coś kiepsko u mnie z wyobraźnią i czasami brakowało mi pomysłów na zabawy z córką. Postanowiłam poszukać jakiejś ciekawej książki, która by zawierała propozycje różnych zabaw. 

Ciężko było coś wybrać, bo jak wybrać książkę z zabawami przez Internet, po okładce? tytule? Ale udało mi się znaleźć podgląd środka, co prawda tylko 2 strony, ale miałam już wyobrażenie jakie zabawy proponuje ta książka.  No i kupiłam. Jestem bardzo zadowolona. Zarówno z tego jak jest wydana jak i z zabaw proponowanych. 

Książka ta to zbiór pomysłów na zabawy usamodzielniających dzieci w wieku 2-5 lat. Od prostych zabaw z piłką czy kartką papieru, po zabawy grupowe.  Zabawy są różne, inspirujące dzieci do samodzielności, ale również takie, które wykonuje się z drugą osobą. Wstawię Wam kilka zdjęć "środka", żebyście wiedzieli jak wygląda. To duże ułatwienie wg mnie, jak można podejrzeć kilka stron, zwłaszcza w przypadku książek dla dzieci. 




1 komentarz:

  1. No popatrz, a właśnie szukałam gdzieś jak wygląda w środku. Wielkie dzięki :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń